Anne Goes Down Under!

Nog 1 nacht slapen en dan is het zo ver!

Nadat de griep ook mij uitgerekend vandaag te pakken heeft gekregen loop ik redelijk op schema met mijn voorbereidingen. Alleen nog (even) mijn tas pakken. Wel zo belangrijk!

Als iemand mij precies één jaar geleden had verteld dat mijn leven er op dit moment zo uit zou zien én dat ik richting Australië zou gaan dan had ik je waarschijnlijk stomverbaasd aangekeken. Of misschien wel uitgelachen. Wat kan het toch gek lopen. Maar hier zit ik dan; nog 1 nacht slapen en dan stap ik op het vliegtuig richting Dubai waar ik na een korte tussenstop verder vlieg richting Brisbane.

Bij aankomst word ik (als het goed is) opgewacht door VisitOz. De Australische organisatie die mij gaan trainen en gaan helpen met het vinden van een job. De eerste 4 dagen zal ik bijkomen in de stad Noosa. Daarna heb ik 5 dagen training op de Spring Brook Farm.

Na die training zal ik gaanbellen naar Australiërs of ze werk voor mij hebben. En dan begint mijn avontuur pas echt!

Mijn planningtot nu toe:De eerste 3 maanden zal ik gaan werken en dan komt mijn lieve vriend richting Australië zodat wij samen kunnen rondreizen met een camper en onze backpacks.

Ik heb er onwijs veel zin in en kan niet wachten wat dit avontuur voor mij in petto heeft!

I'll keep you posted!

-Anne

Reacties

Reacties

Alex

Have fun. I'll keep watching you.

Rien

Ha lieverd, wat stoer wat stoer; je gaat het avontuur aan. Heel veel plezier, succes; geniet ervan! ??

Fenny

Lieve Stoere Anne,

Nog een paar uurtjes op Nederlandse bodem, en dan naar de andere kant van de wereld. Goede reis.
En hoop gauw iets van je te lezen.

X Fen

Patrick

Geniet ervan schat
Tel de dagen af tot ik ook mijn tas kan pakken
En ons avontuur samen verdergaan

jeannet

Hoi anne mooi en goed bericht van jou ! Dapper je zal mooie ervaringen rijker worden ! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active