Anne Goes Down Under!

Nog één week te gaan

Lieve allemaal.Ik wiljullie nogmaals bedanken voor alle lieve en melevende reacties! Dit doet mij zo ontzettend goed om te lezen.

Oh en in mijn vorige blog was ik vergeten te vermelden dat Patrick en ik tijdens het ziplinen door het regenwoud bushtucker hebben geprobeerd. Wat het is? Dit zijn planten, insecten etc. wat gegeten kan worden uit de natuur mocht je in nood komen. Wat wij hebben geprobeerd? Het gif uit de groene mier, dit zit bomvol vitamine C en smaakt limoen-achtig. Niet mijn lievelingsmaaltje maar tof om geprobeerd te hebben. (Lees: de mier leefde nog lang én gelukkig)

Goed. Zoals de titel al aangeeft heb ik nog één week te gaan in het mooie Australië. Wat is de tijd toch voorbij gevlogen!

Vanaf het moment dat ik terugkwam van mijn rondreis is het normale werkleven eigenlijk vrijwel meteen weer gestart. Al gooit de regen de afgelopen weken,of beter gezegd maandenroet in het eten. De rivier stroomt over, wegen worden afgelast. Je kent het wel.

Zo heb ik afgelopen week maar 2 dagen kunnen werken en heb ik welgeteld de afgelopen 8 weken 2 of 3 volle werkweken gehad.

In deze weken heb ik mijn normale werkzaamheden opgepakt, ben ik gestart met administratief werk, geholpen met schapen drijven en een dag de schapen uitgeteld die geschoren waren.Ik heb dus ondanks de regen niet stilgezeten en genoeg nieuwe dingen geleerd! Erg tof.

Sommige hebben het misschien al gehoord of via foto's gezien; Mijn baas heeft een nieuwe pup! Jack(n.b: naam heb ik uitgekozen ) is een 11 weken oude bordercollie en zal mijn baas gaan helpen met schapen drijven. Wat ben ik gek op deze lieve kleine dondersteen. Sinds een paar dagen snapt hij al wat zitten is. Zo trots als een pauw omdat ik hem dat heb geleerd!

Inmiddels ben ik druk bezig om een pakket samen te stellen met allemaal australische dingen/producten die mij aan deze ervaring doen denken! Zo heb ik ;Timtams, Pods, Beerenberg sauzen, Schilderijen van Lucy Rose (aanrader!), Uggs, Black hat tas, Lime juice cordial en nog veel meer. Wilook nog heel graag een mooie koeienhuid kopen, dat zalheel erg gaaf staan in een knus huisje. Waarschijnlijk kom ik met véél meer terug uit die winkeldanalleen eenkoeienhuid,ik heb namelijkeen gigantische zwak voor alle producten die ze daar verkopen.Ach je leeft maar een keer! Zal als het pakket veilig en wel aan is gekomen in Nederland een foto plaatsen.

Volgende week komt mijn laatste Australische blog online. Inmiddels ben ik ook druk bezig om foto's en filmpjes te uploaden om jullie zo nog een goed idee te kunnen geven van dit hele avontuur én de beloofde foto's van de roadtrip.

-Anne

Reacties

Reacties

Johan Kraan

Jeetje wat vliegt de tijd zeg. Zit je binnenkort weer in ons natte kikkerlandje. Prachtig om te lezen wat je allemaal beleeft. We zijn super trots op je! Doe je toch maar even in je eentje, weg bij alle familie en vrienden. Geniet nog even van je laatste weekje aan de andere kant van de planeet. Tot straks! Grtz Johan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active